maandag 25 augustus 2014

Relaxen



Saskia De scholen zijn weer begonnen en de bso draait weer met volle bak. Mijn vakantie is voorbij en ik had een rommelige start maandag op het werk. Gelukkig was jij daar 's avonds. Eerst thee met een smeuiige vette overheerlijke chocoladetaart en daarna naar "The Pains Of Being Pure At Heart" in Vera en dat was een mooie, relaxte afsluiter van de eerste werkdag. Vandaag grootse plannen, ik zou met brieven onder de arm naar scholen gaan, maar een koppige hoofdpijn staat mijn plannen in  de weg. Van alles geprobeerd, en het is nu tijd voor iets sterkers! Als dat werkt, ga ik vanmiddag mijn LinkedIn op orde maken en beginnen met de persoonlijke pagina op ons blog. 
Volgende week begint je stage, nu nog even relaxen? 

                                              
Anneke Relaxen met een Grote R kun je wel zeggen. Niet alleen heb ik genoten van onze muzikale avond, not to mention the pie.., maar ik heb vanochtend een heerlijke massage gehad bij het Ayurveda Instituut. (http://www.ayurvedainstituut.com) De vaardige handen van Franca, de kruidig geurende olie en de lome muziek voerden me naar een andere wereld. Aanrader!
Hoofdpijn is nooit leuk, maar als ie ook nog koppig is.. Bah! Hoop dat je er inmiddels vanaf bent. Soms kun je niet anders dan mee bewegen met wat er op dat moment speelt, en je plannen even laten voor wat ze zijn. Die pak je wel weer op als je hoofd helder is. Nog bedankt voor het doorsturen van de LinkedIn-tips van je stiefzus, die coach is. Jezelf nog beter profileren kan geen kwaad.
Ga ik nu de regen in, mijn zoon halen van zijn allereerste echte lesdag op de middelbare school..
Saskia Stoer! Op de middelbare school, hij gaat het vast naar zijn zin krijgen! Ik heb gister maar gelaten voor wat het was, overgegeven aan de hoofdpijn. Dat relaxen met grote R was zeer welkom geweest. Zodra ik die baan als onderwijsassistent binnen heb, mag ik mezelf trakteren! Nu de plannen om met brieven langs de scholen te gaan opgeschoven naar morgen. En dan moet mijn LinkedIn ook nog aangepast. Dat kan zaterdag tussen de bruiloft festiviteiten van komend weekend door.
En dan, ook op dagen van hoofdpijn, regen en onweer zijn er nog gebeurtenissen die zo leuk zijn, dat je zelfs met  hoofpijn hoofd op de kop wil staan. We zijn uitgenodigd om een proefblog te schrijven voor het online tijdschrift: ZIJmagazine van New Publishers uit Groningen. Hoe cool!! Hoofdpijn spontaan over en weer nieuwe energie om verder te gaan! Jippiieee!
Anneke Ik denk ook dat mijn zoon een mooie tijd tegemoet gaat. Het idee, dat je toekomst nog zo open ligt.. Alhoewel. Wij hebben al de nodige keuzes achter de rug en zijn toch nog volop bezig met het vormgeven van onze toekomst. Niets ligt vast. Dat blijkt wel weer met onze nieuwe uitdaging om het bloggen mogelijk naar een ander niveau te tillen. Spannend! Een uitdaging die zeker energie geeft. Leuk om opgemerkt te worden. Al vond ik de reactie van mijn nicht laatst, dat wij met ons blog haar motiveren in het zoeken naar ander werk, zeker zo waardevol. Blijkbaar helpen wij niet alleen elkaar!
Ik hoop dat jij inmiddels lekker aan de slag bent gegaan met je plannen. Enne, hou vooral Groupon in de gaten. Dat scheelt een berg als je wilt Relaxen..
Saskia Wat leuk dat wij je nicht motiveren! Dat is zeker waardevol, wie weet zijn er meer mensen zoals je nicht. 
Dit was niet de meest productieve week, het liep niet zoals gepland.. Maar kreeg een goede tip van een lieve vriendin om me in te schrijven bij SLIM, een pool met invalkrachten voor het onderwijs. Wie weet.... de toekomst ligt open!! Groupon in de gaten houden, check! 
Heel veel PLEZIER morgen op je eerste stagedag!! Daar ga je.. En dat ga je fantastisch doen, daar ben ik van overtuigd! 
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!