zondag 31 augustus 2014

Bezig

Anneke En toen zat mijn eerste stagedag erop. Vermoeiend. Maar heel erg leuk! Het voelde goed om als gelijkwaardig collega onthaald te worden en samen met mijn stagebegeleider de nieuwe klas te ontmoeten. Veel nieuwe gezichten en namen spoken door mijn hoofd... Zo maar even ontspannen met 'Breaking Bad' en een kop kamillethee en dan flink slapen. Morgen gaan we namelijk met alle tweedejaars de hort op. Kanoën en wandelen, tussendoor een picknick en leuke spellen. Hopelijk kan ik na morgen alle gezichten koppelen aan de juiste naam. Oh, en het eerste compliment over mijn nieuwe zwarte pantalon met wit stipje is binnen, ook niet geheel onbelangrijk, hihi. Wat heb jij deze week op het program?

Saskia Ha, juf Anneke! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Het zal de eerste tijd wel vermoeiend blijven, alles is zo nieuw. Maar goed, het is wel "leuk" vermoeiend. Beetje drukke week achter de rug en niet zo productief kunnen zijn, maar deze week wel. Gister hebben we ons proefblog gemaakt voor ZIJ magazine, gezellig bij Bagels & Beans, tijdens een ontbijt. En mijn persoonlijke pagina van deze blog is af. Nu thuis een heerlijk ontbijt verorberen en dan aan de slag met Linkedin. Morgen op pad met sollicitatiebrieven. Ik heb een lijstje gemaakt en een top 3 van scholen die mijn voorkeur hebben... 
Tussendoor wat Noorderzon en een vrijwilligersbaantje op Kanaalpop...Gezelligheid!!

Anneke En of je productief bent.. Goed bezig! Jouw pagina is mooi geworden zeg, ik herken je er helemaal in. Overigens ben ik heel benieuwd naar je bezoeken aan de top 3. Hoe werd je ontvangen? Wat heb je verteld? Wat vonden ze van je brief? Tell me more, tell me more... (Ja, Grease, ja.) 
Juf Anneke was dinsdagavond helemaal gesloopt: moe van het wandelen en kanoën en juf-zijn, en een roodverbrande kop (wie rekent er nu nog op een hele dag zonneschijn..?).  Maar het was heel erg leuk. Het voelt goed, deze nieuwe rol, haast vanzelfsprekend. Zou het beginner's luck zijn?

Saskia Beginner's  luck... Welnee!! Je bent er voor gemaakt. 
Ik mocht oppassen op een prachtig jongetje van 8 maanden en heb me klaargemaakt om op Kanaalpop mee te helpen als vrijwilliger. Daardoor heb ik geen scholen bezocht, maar wel genoten! Maandag ga ik de scholen bij langs en zal ik je uitgebreid vertellen hoe dat is afgelopen. Einde van de week Into The Great Wide Open op Vlieland, zin in... En zon!! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!