maandag 27 april 2015

Bikkelen en duimendraaien

Saskia: Hoe gaat het na gister? Heb je de les overleefd? 
In deze week hoor ik meer over mijn sollicitatie. Spannend hoor dat wachten. Gelukkig heb ik veel te doen en mag ik deze week wat extra uren werken. Laat maar komen dat gesprek, ik ben er klaar voor!! En als ik uitgenodigd ben, gaan we samen even een taart eten ergens en het gesprek voorbereiden...en dan ben ik een en al oor voor al jouw avonturen!


Anneke: En en en..? Al gebeld?!
Mijn week was echt heftig.. En ik ben wel wat gewend. Maar dit. Ik heb me voorbereid tot ik scheel zag, en toen was t nog niet af. Twee pittige dagen met drie lessen, allemaal nieuwe gezichten, overleggen tussendoor en een studente van SPO die met me mee kwam lopen. Ik was compleet gesloopt. Nog ben ik aan t bijkomen. Maar het was leuk! Leuke meiden in mijn groepen. Ze schatten me 25 jaar, hooguit 28, 30 geloofden ze al niet meer.. Haha!
Zit nu met een duffe kop in de voetbalkantine van een of ander gehucht in de provincie. Kan de gesprekken van de ouders om me heen niet volgen, dus maar even asociaal op de iPhone aan t priegelen. Zo meteen langs de lijn!
Wat doe jij?

Saskia: Jemig wat is het bikkelen voor jou! Gelukkig is het Koningsdag, kan je hard aan de slag. Dat feest is niet echt aan ons besteed hè. Al was het vanmorgen nog wel gezellig op de vrijmarkt en daarna ontbijten in de Bagels.
Wat deed ik...nou ik was met lief mannetje naar de Songbird Sessions in Tivoli en heb heel erg genoten van Jon Allen. En de volgende dag een fijne dag gehad in Den Haag, tentoonstelling van Anton Corbijn, 2 taartjes gegeten😀, poffertjes op het strand in Scheveningen.. Een heel fijn ontspannen weekend, gun het jou ook zeer!!
Ik heb gebeld, maar kreeg de voicemail..ik wacht rustig verder.

Anneke: Oeh, spannend, dat wachten. Jouw weekend klinkt heerlijk. Ik ga in de meivakantie ook ontspanning plannen. En we hebben natuurlijk een concertje te gaan deze week. Dat wordt een leuke afsluiter van mijn allerlaatste werkdag als pedagogisch medewerker. Ik ben er klaar voor! Al lijkt me het laatste uurtje wel pittig..
Vanochtend was het inderdaad gezellig en wat hebben we weer gesmuld van onze oathie met zoete aardappel! De rest van de dag zat ik in de boeken en achter de pc. Een break om te koken en eten, Mexicaans dit keer, en weer verder. Nog even en ik mag de dag afsluiten met bed en boek...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!